FAQ (často kladené otázky)

1. Aký je minimálny počet kusov, aby ste prišli k nám na adresu?

Keďže za dopravu ako zákazník neplatíte, vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku na pár kusov hydiny. Nepísané pravidlo je, že si treba objednať aspoň 10 kusov jednoročných nosníc, alebo aspoň 5 mládok, alebo aspoň 10 brojlerových kurčiat, alebo aspoň 3 morky (alebo kombináciu viacerých druhov hydiny). Skúste sa spojiť s vašimi susedmi, známymi alebo rodinou, aby to bolo pre obe strany rentabilné.

2. Je možné hydinu reklamovať?

Áno.

Ak z preukázaných dôvodov súvisiacich so zdravotným stavom hydiny pri dodaní alebo jej prepravou dôjde k úhynu, zákazník má právo na výmenu hydiny alebo vrátenie peňazí.

3. Môžeme si prísť hydinu pozrieť, vybrať a kúpiť osobne?

Áno.

V pracovné dni od 8:00 do 16:00 a po telefonickej dohode aj inokedy je možný predaj z dvora. Adresa a telefónne čísla sú uvedené v sekcii Kontakt.

4. Máte dostupné všetky druhy a farby hydiny z Aktuálnej ponuky?

Nie.

Dostupnosť závisí od aktuálnej ponuky našich dodávateľov, ktorá sa v rámci roka mení.

5. Ako prebieha doručenie a platba?

Zvyčajne sa Vám ozveme deň pred plánovaným dodaním. Máte právo termín odmietnuť a počkať si na ďalší. Kuriér Vás bude kontaktovať aj tesne pred príchodom na adresu. Platba prebieha v hotovosti pri prevzatí.

Ak máte nejakú ďalšiu otázku, využite prosím kontaktný formulár v sekcii Kontakt.